2021(e)ko martxoaren 23(a), asteartea

Erasmus+ "In as in INclusion" KA2 proiektuaren bilera burutu dugu


 Erasmus+ "In as in INclusion" KA2 proiektuaren bilera burutu dugu. Bertan, 6 herrialdetako erakundeak, inklusioaren inguruko praktika onak landuko ditugu. Portugaleko Aljustrel-eko ordezkariak, bere ikastetxearen ezaugarriak azaldu ditu.

IN as in INclusion KA201 proiektu berriaren aurkezpena egin dugu

In Partnership for a successful inclusion in a European Perspective                                             "IN as in INclusion"

 

 

 

 
ERASMUS+ programaren barruan dagoen KA201 proiektu bat da. "Strategic Partnerships for school education" motatakoa. Proiektuaren iraupena (2020/09tik -2022/08ra izango da.

Parte hartzaileak: 6 ikastetxe eta instituzio bat.
- Agrupamento de Escolas de Aljustrel, Portugal: Behar bereziak dituzten ikasleekin lan egiten duen ikastetxe bat da. Proiektuaren koordinatzailea.
- Balıkesir Adnan Menderes High School, Turkia: Nesken inklusioan eta Garai aurreko eskola-uztearen prebentzioan aritzen den ikastetxea.
- School of Economics Novo Mesto, Eslovenia: Errefuxiatuen eta gutxiengoen inklusioa ikastetxe munduan bultzatzen duen ikastetxea.
- Istituto Professionale Statale “Frederico II”, Enna, Italia. Nazioartekotze proiektuen eta bertako eta nazioarteko sukaldaritza bidezko inklusioa sustatzen duen ikastetxea.
- CIFP Tolosaldea LHII, Euskadi. Metodologia berrien bidez, sektore industrialean txertatzeko, aukera sozioekonomiko gutxiago dituzten ikasleen prestakuntzan aritzen den ikastetxea.
- United Special Vocational Gymnasium and Lyceum of Patras, Grezia: Desgaitasunak dituzten ikasleen inklusioa lantzen duen ikastetxea.
- Sipe Training Center, Portugal: Inklusiorako prestakuntza planaren antolatzailea. Irakasleen sindikatu bat da.
Ikastetxe hauek esklusioa ikuspuntu ezberdinetatik borrokatzeko esperientzia dute.
Proiektu honen helburua alde batetik da, “Hezkuntza guztiontzat eta gutako bakoitzarentzat” kontzeptua, europar eta eremu globalean sustatzea eta instituzioek egiten duten inklusioaren kudeaketa hobetzea, benetako hezkuntza inklusibo baten alde.
Ikasle mota ezberdinen inklusioaren ikuspuntutik, praktika onen aurkezpena egingo da, Europako ikastetxe gehienentzat eredu izan daitezen eta inklusiorako prestakuntza plan bat eta parte hartzaileen ezagutza biltzen duen inklusio manual bat osatuko dira.
Dokumentazio hau, hezkuntza eremuan modu funtzional batean erabili ahal izango da, hezkuntza munduan irakasle, begirale, kudeatzaile eta abarrengatik.
Erabiliko den metodologia:
1 - Arazoak konpontzeko metodologia
2- Arazo edo kasu errealetik abiatuko da, ikasleekin lan egiten duenarentzat, hau da, erantzun bakar bat bakarrik ez duten egoerentzat.
3- Ikerketa zentratuko da, lan honetan inplikatutako agenteen zailtasunetan.
4- Erantzun edota soluzioen bilaketan hasiko da.
5- Egindako lana partekatuko da, egin-beharrekoen planifikazioa, datuen bilketa eta informazioa jasotzeko.
6- Bakarka moduan edota talde txikitan jasotako informazioa, prozesatu eta antolatuko da,
Talde handiago batentzat baliagarria eta estrapolagarria izateko.
Lan guztia sozializatzera pasako da “amaierako produktua”-ren bidez (Inclusion Training Plan - Inclusive Booklet). Emaitza hau aberasgarria izango da talde zabalago batentzat, aurrez sortutako arazoen eta galderen ezagutza, ulermena eta irtenbideen bilaketan.
7- Inpakturik onena, ikasle bakoitzaren partehartzea eta integrazioa posible izateko dauden hesi guztiak gainditzea da. Proiektuaren inpaktua, hiru atal nagusietan oinarrituko da, guk “PIE” bezala izendatuta dugularik:
- “Planning”: burutu beharreko prestakuntza ekintza aldez aurretik planifikatuz, ikaslearentzat integraziorako esanguratsuak diren jardueretan, kasuistika ezberdinak kontutan hartuz.
- “Inclusion”: Ikasle bakoitzaren parte hartzea sustatuz
- “Evaluation”: Urrats hau, aurrez egindako lana, ikaslearen beharrei erantzungo dionaren bermea izango da. Beharrezkoa bada, berrikusi eta doituko da.

 

Informazio gehigarria: 

Facebook "In as in INclusion"

 

Reunion Uharteko La Vue Belle-ko irakasleekin bilera burutu dugu

 Gaur, Reunion Uharteko Lycée Professionnel La Vue Belle-ko irakasleekin bideokoferentziaz bildu gara. Bertan, aurrera begira, gure elkarlana areagotzea adostu dugu, egoerak hala ahalbidetzen duenean.

Datozten hilabete eta ikasturteetan burutzea espero ditugun ekintzak zehaztu ditugu. Bide batez, onlin moduan, etwinning plataforman lanean jarraitzeko asmoa aipatu dugu. Datozten asteetan, beste bideokonferentzia bat egitea adostu dugu, kasu honetan ikasleekin batera.






2020(e)ko azaroaren 7(a), larunbata

INNOTECS Nazioarteko Lanbide Heziketako ikastetxeetako sarearen 5. urteko konferentzian parte hartu genuen

 Joan den 2020ko urriaren 19an,  burutu zen INNOTECS  Nazioarteko Lanbide Heziketako ikastetxeetako sarearen 5. urteko konferentzian parte hartu genuen. Bertan, beste ikastetxeak ezagutu eta beraiek burutzen dituzten ekintzen berri jaso genuen. Bide batez, aurkezpen baten bidez, gure ikastetxetik ere, lankidetzarako eskaintza luzatu genuen.





Lanbide Heziketan Erasmus akreditazioa (KA120) lortzeko informazio sesioan parte hartu genuen

2020ko irailaren 17an burutu zen, Lanbide Heziketan Erasmus akreditazioa (KA120) lortzeko informazio sesioan parte hartu genuen. Datozten urteetan, (2021-2027 epean), Lanbide Heziketako eremuan, proiektuak modu sinplifikatu batean eskatzeko aukera ematen du akreditazio honek.

Hemen informazio gehigarria.







KA103-2020 Goi Mailako Hezkuntzako jardunaldi birtualeetan parte hartu genuen

 SEPIE-tik antolatutako“KA103-2020  Goi Mailako hezkuntzako jardunaldi birtualeetan parte hartu genuen, 2020-ko irailaren 29 eta 30ean.Gure ikastetxeak,  2020-1-ES01-KA103-080111 zenbakia duen proiektuarekin, parte hartuko du bertan datozten bi ikasturteetan.




INNOTECS sareak antolatutako webminarrean parte hartu dugu

2020ko irailaren 29an, INNOTECS, nazioarteko lanbide heziketako ikastetxeen sareak

antolatutako webminarrean parte hartu dugu. 

Hau zen gai nagusia:

 

"How are Technical VET schools coping with COVID-19 crisis?"

"Nola ari dira lanbide heziketako ikastetxeek COVID-19 krisia kudeatzen?"



Hauek izan ziren aurkezpenak egin zituzten ikastetxeak eta landutako gaiak:

  Presentations from Croatia, Finland and Italy:

  • Secondary School of Electromechanical Engineering Varaždin (Croatia) : Ratko Kovačić
  • Hyria Education (Finland) : Anne Miettinen
  • IIS Alessandro Volta (Italy): Patrizia Carfagna
  • Apro Formazione S.c.a.r.l. (Italy) : Nicola Alimenti-Stafano Antona

a.      Introduction of school

b.       Responding COVID19 crisis while ensuring equity in VET education

c.       Dealing with work placements and work-based learning during the COVID19 pandemic.

d.       How was the new school year prepared? What was done in a different way in the new school year?