2021(e)ko irailaren 8(a), asteazkena

"THE GUARDIANS OF EUROPE" ERASMUS+ KA229 Proiektuko azken mugikortasuna burutu dugu.

"THE GUARDIANS OF EUROPE" ERASMUS+ KA229 Proiektuko azken mugikortasuna burutu dugu. Abuztuaren 26tik 31era burutu den ekintza honetan, bost herrialdeetako "Europako zaindariek" bideoak editatzen eta Kodular eta Canva bezalako programetaz ikasi dute. Proiektu amaierako txostenataz eta hedapen estrategiari buruz ere aritu dira.

Portugaleko ERASMUS + Agentzia Nazionaleko aurkezpen interesgarri batean ere bertaratu dira.

Mugikortasun honen ondoren, Android erabiltzen duten telefonoentzat, proiektuarekin lotutako aplikazioak, alde interesatuei bidaliko zaizkien kartel digitalak eta proiektuaren promoziorako balioko duen bideo bat, proiektuaren jarduerak eta emaitzak erakutsiz.

Aljustrel-en ondare kulturala ezagutzeko ibilbide bat prestatu da, bertako nortasunean itsatsita dauden meategiak ezagutuz.

Gida paregabeek, Nelson Brito bertako alkate jaunak eta Rui Faustino Jaunak, lur azpian gordetzen diren toki eder horiek erakutsi eta azalpenak eman dituzte.

Faro hirian, Virginia eta Nuno Ribeiro-ren eskutik, ETIC_Algarve instalazio ederrak eta ikastetxeko ezaugarriak ezagutu dituzte. Bertan, eginez- ikasi metodologiaren bidez irakasten dute.

Taldeak, bertako ondare naturala eta kulturala adierazle diren Faro (Formosa itsasadarra), Beja ( erdigune historikoa), Lisboa (Belen-eko eremua), Vila Nova de Milfontes (Vicentina Kostaldea) eta Aljustrel (inguruko eremuak eta lur azpikoak)

Gure eskerrik onena Aljustreleko taldeari, prestatu duten mugikortasun honegatik.


Gure proiektuaren web orrialdea: https;//theguardiansofeurope.eu



2021(e)ko uztailaren 12(a), astelehena

Turkiako bazkideek, beraien ezaugarriak aurkeztu dituzte "IN as in INclusion" ERASMUS+ KA2 proiektuko bileran.

 

 Beste behin ere, "IN as in INclusion" proiektuaren baitan, parte hartzaile den ikastetxe bakoitza, bere herrialdea, ingurua, ikastetxea eta ikaslegoaren inklusioaren alde egiten duen lana azaltzen ari da.

Gaurkoan, Turkiako "Balıkesir Adnan Menderes High School" -eko ordezkariek egin dute aurkezpena.  Bertan, herrialdearen ezaugarri nagusiak azaltzeaz gain, bertako hezkuntza sistema eta ikastetxeari buruzko informazioa helarazi dute. Ikastetxeak, landa-eremutik eta jatorri txiroetatik  datozten ikasleekin burutzen dituzten inklusio praktika onak azaldu dituzte.

Aurkezpen honetaz gain, datorren ikasturterako, herrialde ezberdinetan egitea espero diren bileren datak ezarri dira.



                                                   

                                                 

2021(e)ko maiatzaren 7(a), ostirala

"IN as in INclusion" ERASMUS+ KA2 proiektuko bileran, Esloveniako bazkideak online aurkezpena egin du.

 "IN as in INclusion" proiektuaren baitan, parte hartzaile den ikastetxe bakoitza, bere herrialdea, ingurua, ikastetxea eta ikaslegoaren inklusioaren alde egiten duen lana azaltzen ari da.

Oraingo honetan, Esloveniako "School of Economics of Novo Mesto" ikastetxeak burutu du aurkezpena.  Bertan, herrialdearen ezaugarri nagusiak azaltzeaz gain, ikastetxeak, atzerritik datozten ikasleekin eta ikasle errefuxiatuekin egiten ari diren inklusio praktika onak azaldu dituzte.

Aurrera begira, beste ikastetxeek ere, antzeko aurkezpenak egingo dituzte.



ERASMUS+ Goi Mailako Hezkuntzako KA1 jardunaldietan parte hartu dugu

  Espainiako Sepie (Servicio Español para la Internacionalización de la Educación), erakundeak antolatutako Erasmus+, online moduan izan diren, Goi Mailako Hezkuntzako KA1  jardunaldietan parte hartu dugu.

Aurtengoan, bizi dugun egoera berezia kontutan izanda, jardunaldia modu birtualean burutu da.

Bertan, 2021-2027 Erasmus+ programak eskaintzen dituen aukerak azaldu dituzte. Bide beretik, 2014-2020 aurreko programaren lortutako emaitzak erakutsi dira.

Aurrera begira, programa honek, Goi Mailako Heziketa Zikloko ikasleentzako, mugikortasunerako aukerak eskaintzen dizkie. Modu berean, sektore honetan lanean aritzen diren irakasle eta langileei ere.

Programa berri honen bidez, ez bakarrik Europan baizik eta ikasketak edo praktikak, mundu osoko beste herrialdeetan ere burutu daitezke, aurrez ezarritako baldintza batzuekin.

Gure ikastetxeak ECHE Goi Mailako  Lanbide Heziketako Mailako Gutuna 2021-2027 aldirako lortu duenez, beste batzuen artean, KA131 proiektuak garatzeko bidea irekitzen zaio.


                              


2021(e)ko apirilaren 29(a), osteguna

Sepiek antolatutako ERASMUS+ - KA1 lanbide Heziketa sektorerako jardunaldietan parte hartu dugu

 Espainiako Sepie (Servicio Español para la Internacionalización de la Educación), erakundeak antolatutako Erasmus+ , Lanbide Heziketako sektoreko KA1  jardunaldietan parte hartu dugu.

Aurtengoan, bizi dugun egoera berezia kontutan izanda, jardunaldia modu birtualean burutu da.

Bertan, 2021-2027 Erasmus+ programak eskaintzen dituen aukerak azaldu dituzte. Bide beretik, 2014-2020 aurreko programaren lortutako emaitzak erakutsi dira.

Aurrera begira, programa honek, Lanbide Heziketako erdi mailako ikasleentzako, Profesionaltasun Ziurtagiriak lortzeko ikasten ari diren ikasleentzako eta Etengabeko Prestakuntzan ikasten ari direnentzako, mugikortasunerako aukerak eskaintzen dizkie. Modu berean, sektore honetan lanean aritzen diren irakasle eta langileei ere.

Programa berri honen bidez, ez bakarrik Europan baizik eta ikasketak edo praktikak, mundu osoko beste herrialdeetan ere burutu daitezke, aurrez ezarritako baldintza batzuekin.

Gure ikastetxea Lanbide Heziketako mailako akreditazioa lortu duenez, orain KA121 proiektuak garatzeko bidea irekitzen zaio.






2021(e)ko apirilaren 27(a), asteartea

In as in INclusion proiektua aurkeztu dugu Tknika-tik antolatutako KA2-KA3 berrikuntza proiektuen hedapenerako jardunaldian.

2021eko apirilaren 22an, Tknika-tik antolatutako  KA2-KA3  berrikuntza proiektuen hedapenerako antolatutako jardunaldia buru da.

Jardunaldi honetan guk parte hartzen dugun, "In Partnership for Successful Inclusion in a European Perspective" edo "In as in INclusion" Erasmus+ KA201 proiektua aurkeztu dugu.

Bertan, proiektuan parte hartzen duten partaideen berri eman da eta bakoitzaren ezaugarriak adierazi dira. Proiektuak bi urteko iraupena izango du eta bere helburu nagusia "Hezkuntza denontzat eta norbanakoarentzat" kontzeptua Europako ikastetxe eta erakundeetan txertatzen joatea da.

Ikastetxe ezberdinetan ikasle mota anitzekin burutzen diren eskola inklusiorako praktika onak bildu eta zabaldu nahi dira. Horretarako ITP (Inclusive Training Plan) eta IB (Inclusion Booklet) dokumentuak sortuko dira, Prestakuntza eskaintzen duen SIPE erakundeak, dokumentu hauen sorkuntza koordinatuko du.




Proiektuaren azalpenaren une bat




Hedapen jardunaldiaren bideoa

Nazioartekotzeko proiektuak une zailetara egokituz

 Azken urte hau benetan zaila suertatzen ari da Covid-19-aren krisia dela medio. Joan den ikasturteko martxoan, itxialdiarekin batera, atzerrira egitekoak ziren mugikortasunak, bertan behera gelditu ziren eta oraindik ere antzeko egoe-ran jarraitzen dugu. Hala ere, digitalizazioari esker, 20-21 ikasturte honetan badira zenbait proiektu martxan ditugunak; horien adibide bat, Frantziako Chambery hirian dagoen Lycée Monge-ko ikasleekin batera, gure ikastetxeko mekanikako ikasleak burutzen ari direna.

Gure ikasleek altxagarri batzuk mekanizatu zituzten eta ondoren, Chambery-ko ikasleek, materialaren propietateak aztertu eta gero, tratamendu termikoen bidez, pieza horien propietate mekanikoak hobetuko dituzte (gogor-tasuna, zailtasuna etab.). Lan hau burututakoan, berriro altxagarriak Tolosal-deara bidaliko dituzte eta bertan arteztu ondoren, erabilgarri izango dira tailerreko lanetarako.

Komunikazioa eten gabea da prozesuan zehar, bakoitzak bere burua aurkez-teaz gain, lanean egindakoak joaten da azaltzen.

Beste hainbat proiektu ere martxan ditugu:

 Italiako ikastetxe batekin, mintzapraktika ingelesez egiteko.

 Erasmus+ KA2 proiektuaren barruan "In as in INclusión" izenburu duena; honen helburua, ikastetxeetan inklusioa sustatzeko egiten diren “praktika onen” zabalkuntza da eta bertan, sei herrialdetako erakundeek hartzen dugu parte.

Proiektu gehiago ere baditugu martxan jartzeko, Europako ikastetxe eta era-kundeen arteko elkarlanarekin jarraitzeko.

Altzagarrien planoa.
 Tratamenduen bidez zailtasuna eta gogortasuna hobetzea da gure helburua


Piezen mekanizazioa ZKK-makinan



Piezen mekanizazioa fresagailuetan


Mikroskopioa


Materialaren itxura mikroskopian ikusita



Brinell gogortasun entsegua


Burndi-karbono diagrama


Beroketa labean


Charpi-ren talka saiakuntza




Prozesuaren iruzkina eta lortutako gogortasunak