2025(e)ko ekainaren 29(a), igandea

Herbehereetako Alfa Collegeko ikasleekin nazioarteko ikasle truke teknologikoa: esperientzia ahaztezina.

 

1. Fasea: Lehen kontaktuak eta prestaketa

Dena 2025eko apirilaren 9an hasi zen, bideokonferentzia baten bidez. Bertan, Alfa College-ko ikasleak eta irakasleak ezagutu genituen. Proiektuaren helburuak, egitekoak eta lanaren egitura azaldu zizkiguten. Microsoft Teams erabiliz egin genuen lehen harremana.

Ikasleak eta irakasleak bideokonferentzian





Ondoren, lantzeko genituen estazioen dokumentazio teknikoa jaso genuen. Honi esker, GRAFCET programazio-hizkuntzan trebatzeko aukera izan genuen, gure ikastetxean normalean erabiltzen ez dena.

2. Fasea: Elkartruke teknikoa

Maiatzaren 7tik 9ra bitartean, online prestaketa saioak egin genituen bi ikastetxeen artean. Alfa College-ko ikasleek GRAFCET nola erabiltzen duten azaldu ziguten, eta guk LADDER hizkuntza erakutsi genien, gero gure zentroan erabiliko zutena.

Saio hauek oso lagungarriak izan ziren aurrez aurreko topaketa errazteko.

3. Fasea: Gure bidaia Groningen-era (Maiatzak 12–16)

Maiatzaren 12an Groningen-era abiatu ginen. Hango ikasleek eta irakasleek oso harrera beroa egin ziguten. Bost egunetan zehar sei FESTO estazio programatu genituen GRAFCET erabiliz.

Programazioa diseinatu, estazio fisikoetan ezarri eta sistemak behar bezala funtzionatzen zutela ziurtatu genuen. Lan handia izan zen, baina emaitza ezin hobea lortu genuen.       

                


                                                          

                        

                                                        Bi ikastetxeetako ikasleak proiektua elkarrekin garatzen

       

4. Fasea: Alfa College gure ikastetxean (Ekainak 2–6)

Hiru aste geroago, Alfa College-ko ikasleak gure ikastetxera etorri ziren. Bertan, SMC estazio bat programatu zuten LADDER hizkuntza erabiliz, haientzat berria zena.

Gu izan ginen beraien gidari, zalantzak argituz eta lana errazten lagunduz. Oraingoan, bestearen lekuan egoteak ikuspegi berria eman zigun eta komunikazio teknikoan trebatzeko aukera.


                                    

                                        Alfa Collegeko ikasleak Tolosaldean elkarlanean




Ebaluazioa eta hausnarketa

Ekainaren 11n, online bilera bat egin genuen proiektuaren azken balorazioa egiteko. Bi aldeek balorazio oso positiboa egin genuen. Ez soilik lortutako emaitza teknikoengatik, baita talde-lana, egokitzeko gaitasuna eta kultura arteko komunikazioa hobetzeko balio izan zuelako.


Errepikatuko genuke?

Bai, dudarik gabe. Honelako ekimenek ikasle bezala eta pertsona bezala hazteko aukera ematen digute. Beste ikasleei ere gomendatuko genieke horrelako proiektuetan parte hartzea. Merezi du!


Proiektu hau Erasmus+ egitarauaren diru laguntzari esker burutu da.

2024-1-ES01-KA131-HED-000202939 proiektuaren baitan garatutako ekintza bat izan da.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina