Ekainaren bigarren astean, Tolosaldeako
LHko ordezkaritza batek Alemaniako iparmendebaldera egin zuen
ikasketa-bisita, BBS Jever eta BBS
Wilhelmshaven ikastetxeekin lankidetzan. Mugikortasun honen
bidez, Alemaniako hezkuntza-sistemaren funtzionamendua eta lanbide heziketaren
antolaketa gertutik ezagutzeko aukera izan zuten.
Helburu orokorrak: lan-eremuen
azterketa eta metodologia trukea
Job-shadowing metodologiaren bidez, hainbat alor estrategikori erreparatu
zitzaion:
- Alemaniako hezkuntza-sistema eta ikasleen
ebaluazio-prozesuak.
- Enpresetan egiten diren ikasleen praktikak eta DUAL
eredua.
- Ikasgelan erabiltzen diren metodologia didaktikoak.
- Ekintzailetza eta nazioarteko proiektuen kudeaketa.
- Irakasleen ordutegi eta lan-egutegiaren antolaketa.
Bisita eta jarduera esanguratsuak
Bisitan zehar hainbat jarduera burutu ziren, bai ikastetxeetan eta bai bertako
enpresetan:
- Hase Safety Gloves enpresan (Jever), logistikako, bulego-kudeaketako eta
handizkako merkataritzako lan-prozesuak ezagutzeko aukera izan zuten.
- Sande Stahlguss enpresan (Sande), metalgintzako eta mekanikako
jarduerak gertutik aztertu zituzten.
- BBS Jever ikastetxean, instalazioak bisitatu eta
ikastetxearen funtzionamendu orokorra ezagutu zuten.
- BBS Wilhelmshaven ikastetxean, beste hezkuntza-eredu
eta metodologia batzuk ezagutzeko aukera izan zuten, bertako irakasle eta
koordinatzaileekin lankidetza-esparru berriak aztertuz.
Esperientzia honek ikastetxeen arteko lankidetza sendotu du, eta
bertatik jasotako praktika onak Tolosaldeako ikastetxearen egunerokoan
txertatzeko aukera eskainiko du. Halaber, nazioartekotze-prozesua indartu eta Europako
Batasunaren politiken, programen eta finantzaketa-aukeraren inguruko
ezagutza handitu da.
Mugikortasun honek erakutsi du ikasketa-prozesuak aberastu egiten direla ikasgelatik harago doazen esperientzien bidez. Bidean ikasitakoa, horrela pentsatuz gero, gure ikastetxean aplikatzeko unea izango da.
Proiektu hau Erasmus+ egitarauaren diru laguntzari esker burutu da.
2023-1-ES01-KA131-HED-000123969 eta 2024-1-ES01-KA121-VET-000225549 proiektuen
baitan garatutako egitasmoa.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina